Annons

Annons

Annons

Insändare
Åsikter viktiga för oss på Postnord

Svar till Susanne och insändaren publicerad 1 juni. Det är mycket tråkigt att du upplever att vår service behöver förbättras.

Detta är en insändare.Åsikterna är skribentens egna.

Postnord vill ha kontakt med kritiska kunder.

Bild: Anna Kuylenstierna

Annons

Tyvärr kan jag inte kommentera det du skriver, utan vill be dig att kontakta vår kundservice så att vi kan reda ut vad som eventuellt kan ha gått snett.

Precis som du skriver har vi ett samhällsuppdrag som vi utför med stolthet.

Jag betonar att dina och alla andra mottagares åsikter är mycket viktiga för oss för att vi ska kunna värna om vår kvalitet. Tack för din förståelse.

Annons

Göran Sahlin, distributionsområdeschef

Annons

Läs mer: Postutdelning misslyckad - borde anmäla sig själva.

Nästa artikel under annonsen

Till toppen av sidan